piątek, 22 maja 2015

Flirtując z życiem WB5

Bardzo żałuję, że czytam tak mało.W zasadzie najwięcej w podróży, w samolocie czy autobusie. Odkąd odkryłam scrapowanie, to nie czytam codziennie, tak jak kiedyś. Doba jest za krótka, za dużo rzeczy do zrobienia na co dzień, za dużo pomysłów w głowie itd.itd.
Za to zaczęłam kupować książki. Kiedyś nie mogłam sobie na to w ogóle pozwolić i korzystałam nałogowo z biblioteki. Obecnie mniej więcej raz na miesiąc, dwa szalejemy w księgarni a mama wysyła nam paczkami nowe porcje lektur.
Moja aktualna lektura to:
Bardzo lubię Panią Danutę. To druga z trzech moich ulubionych polskich aktorek.
Jest niesamowicie elegancką, piękną i charyzmatyczną kobietą. Uwielbiam jej uśmiech.
Lata dodają jej tylko wdzięku.
Książka ta to wywiad rzeka przeprowadzony z aktorką przez Łukasza Maciejewskiego, specjalistę od filmu i teatru.Aktorka opowiada o swoim dzieciństwie spędzonym w jednej z małych, kaszubskich wsi, o relacjach z rodzicami, z bratem.
Czyta się jednym tchem, w jedno popołudnie przeczytałam połowę.
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię książki autobiograficzne.
W kolejce do przeczytania mam jeszcze kilka takich.

Jeśli szukacie przyjemnej, ciepłej lektury - polecam Wam serdecznie .
P.S. Najlepiej z filiżanką kawy i czymś pysznym ;)

Ula, z całego serca dziękuję za możliwość udziału w kolejnej zabawie na blogu Sen Mai.
Do zobaczenia za miesiąc :)
Uściski, 
Asica

4 komentarze:

  1. Nie czytałam tej książki ale z pewnością jest ciekawa.
    Biografie są interesujące. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Danuta z wiekiem, coraz piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę aktorkę :) i już jestem skuszona do poczytania tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona aktorka :) a książki jeszcze nie przeczytałam :) dzięki za recenzję teraz na pewno po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń