sobota, 14 czerwca 2014

Wymiana artystyczna z Tandiart-Art swap

W końcu mogę ujawnić album , jaki przygotowałam na naszą artystyczną wymianę z Sylwią. Część z Was zna Sylwię jako Tandiart- dziewczynę, która robi przecudnej urody obrazki. I na dodatek mieszka w Galway :). Bardzo się cieszę,że się poznałyśmy, bo wciąż brakuje mi pokrewnych artystycznych duszyczek w Irlandii. Ale los mi sprzyja i znam już diw- Sylwię i Olyę :).

Zrobiłam album dla maleńkiej i ślicznej córeczki Sylwii- Zosi:






















 Wszystkie tekturki i baza albumu ze Scrapińca :)
Natomiast ja otrzymałam przepiękny obrazek. Cała ja, sami popatrzcie ;)


zapraszam Was na blog Sylwii, gdzie znajdziecie mnóstwo pięknych prac. Ja już skorzystałam nawet z warsztatów, ale takich pięknych obrazków malować się nie nauczę :)
Dziękuję Kochana za tę wymianę :)


2 komentarze: