wtorek, 25 marca 2014

Męska. { For Husband }



 

Papiery to UHK i Galeria Rae- bardzo podoba mi się ta nowa, męska kolekcja. Tekturki- Scrapiniec.
Pobawiłam się tez w końcu masą Marthy Stewart, choć jakoś nie bardzo umiem używać tych odcisków, do ramek, których mam kilka, jakoś się jeszcze nie przekonałam.
Ale idzie wiosna, idzie nowe- czas zacząć używać przydasie, które maja status- "żal mi użyć " ;)- a Wy? Też tak macie? Że żal Wam używać i chomikujecie przez lata?

Miłego tygodnia dla Was, mój zaczął się i skończy fantastycznie :)

Asica

4 komentarze:

  1. No pewnie ze tak, zal uzyc czekaja czekaja az w koncu z wielka rodoscia patrze jak pieknie sie prezentuja w kreacji. Cudna kartka, xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, kartka jest przepiękna, uwielbiam! Co do przydasi to raczej muszę wypróbować zaraz jak pojawiają się na moim biurku, choć są perełki, których żal mi użyć i leżą w pudełeczku czasem tylko z podziwem przeze mnie oglądane :)
    pozdrawiam ciepło i serdeczne życzenia dla Papy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyszło! Kolorki cudowne, takie brązy i czernie - piękności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna....ptaszek cudny....a z masą ms mam podobne przemyslenia....

    OdpowiedzUsuń