poniedziałek, 16 stycznia 2012

UHaKi po arabsku :)))

Dla mojej wspanialej Madzi na specjalne zamówienie,czyli kartka w stylu arabskim.Powiem Wam więcej dostałam normalnie profesjonalną mapkę(tak Madziu-tak się zwie ten szkic ,który mi wysłałaś). Strasznie się boję surowej oceny hahhaa :


Niestety nie umiałam zrobić jej dobrego zdjęcia -papier jest bardziej czerwony i bardziej błyszczący po zembossingowaniu,wstążka jest bardziej fioletowa.No ładniejsza na żywo jest na pewno.Zobaczymy ,co Madzia powie-muszę być dzielna :P

Miłego popołudnia:*

11 komentarzy:

  1. No to chyba sprostałaś wyzwaniu:** Gratulejszon:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa - o ta kartke chodziło.Świetnie wyszła. Embossing - dopiero tu zobaczyłam -rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna.........jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha, czemu mapki nie pokazałaś :P A to dziękuję za uznanie. Bo pomysły to ja może i mam,ale Twoje ręce robią cudeńka. A czy jest tak jak ja chciałam, to obaczymy, gdy w swe szpony ją dostanę.
    Faktycznie, nic na niej nie widać, z pracy włożonej w udekorowanie złotem, etc. Nienawidzę tej fioletowej wstążki, ale no cóż...chciało mi się złotej :/ ech.

    Poczekaj łajzo, wyłoję Ci dupkę ;) Love ya i dziękuję, że z taką precyzją i szybkością realizujesz moje najbardziej postrzelone pomysły :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest, naprawdę! Z ze zdjęciami czasem tak jest że nie chcą współpracować.
    =)

    OdpowiedzUsuń
  6. wooooooooooow! tego jeszcze nie grali :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, nieźle to wyszło:) a co do fotografowania czerwieni - to wiem, że to ciężki orzech...

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna!!! wierzę na słowo,że kolorki są inne,bo fiolet nigdy nie wychodzi na zdjęciach tak jak bysmy chcieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dotarła. standardowo zdjęcia nie oddają kolorów. w rzeczywistości oczywiście ładniejsza. Ponieważ jednak mam zły dzień nie będę się wyżywać na asicy i zakończę na komplementach :*

    OdpowiedzUsuń