poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Niedziela była miła,piątek i sobota też:)

Wczoraj:
Mati: -Mamo,mogę zrobić skrapa?
Ja:-No możesz,a co potrzebujesz?
Mati:-No papier,inny papier,zdjęcie i litery
Ja: wyciągam rzeczy zaskoczona profesjonalną odpowiedzią:).Po ustaleniu jakie papiery moga być i jakie literki są potrzebne,oddaliłam się w stronę patelni w kuchni.
Kiedy wróciłam,po jakichś 15 minutach,zobaczyłam to dzieło:

Szczerze mówiąc ,jestem dumna:).

Oprócz tego chciałam z tego miejsca podziękować Ani, u której w piątek wyściskałam się z Alinką.
I Heli, u której spędziliśmy wczoraj wspaniałe popołudnie a do tego scrapowe:),ponieważ u Heli gości Gosia ,a także były Jadzia i Sol,pośmiałyśmy się ,Gosia nauczyła nas robić różyczki ładniejsze niż primowe:),przeszłam kurs wytłaczania maszynką i jadłam pyszną kiełbaskę z grilla:).

Dziękuję Kochane-to właśnie scrapbooking pozwolił mi poznać tyle fantastycznych osób:).

Miłego poniedziałku,choć co prawda jest deszczowy:)

10 komentarzy:

  1. No no:) Utalentowany artysta rośnie! Skrap bardzo męski, podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny scrapek, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny scrap ale co się dziwić skoro może podglądać przy pracy najlepszych

    OdpowiedzUsuń
  4. scrap fantastyczny! gratuluję młodego scrapera w domu

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze powiedziawszy ja też byłabym dumna, gdyby któryś z moich takie dzieło odstawił! Rewelacyjny scrap! Młody idzie w ślady mamy :-D, nie dziwię się że duma Cię rozpiera! :-D
    Ja swoich chyba też niedługo zacznę szkolić :-), oj byle by się wciągnęli...
    A twórczych spotkań zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ba scrap zawodowy ...ale co się dziwić po mamie zdolności ma :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdolne te twoje chłopaki!!! moich namawiam, ale nie chcą, wolą LEGO... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. no proszę jak fajniutki scrap stworzył:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i wstawiłaś. I było warto, bo jest na co oczy wytrzeszczać. Mati naucz mamę ;) jak się robi takie skrapy szybko i składnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdolniacha rośnie! i słusznie jesteś dumna:)))

    OdpowiedzUsuń