piątek, 22 lipca 2011

Wakacje 2011 -część 1-Świekatowo


Odpoczęłam w cudownym miejscu.Cisza,spokój,piękne okoliczności przyrody a przede wszystkim brak ludzi!!jak na mój "ludziowstręt" wręcz kojący,bo jak się boleśnie przekonałam,w drugiej części naszej wyprawy,nad morzem niestety ludziów jak mrówków:(
A w tym magicznym miejscu,do którego dotarłam z Matikiem po 12 godz.jazdy(busik+pociąg), w czasie której musiałam milion razy udzielić róznorakich odpowiedzi na pytanie"dlaczego?",odpoczywało się tak:
marząc o...
rozkoszując się ciszą:
wędkując:
dumając nad wędką(zeżarło czy nie zeżarło?-tekst zeszłoroczny by Mati odnośnie przynęty na haczyku)
podziwiając zachody słońca...

niektórzy się kąpali w jeziorze i nawet twierdzili,że woda jest yyyy ciepła:)

pływając na rowerku:
podglądając przyrodę-jestem dumna z Igorka za te 2 ponizsze zdjęcia:

podziwiając motyle ,jakie w Świekatowie tylko widzieli:

rwać wiśnie prosto z drzewa:

polować z aparatem na płochliwe ważki:
i podziwiając deski haha:
integracja rodzinna także miała miejsce:)


i moje kochane okularniki:
i mój syn jako drogowskaz-tam mieszkamy:)
i ja w pięknych okolicznościach przyrody:
i z moimi urwisami:


było pięknie:)))
I dlatego z czystym sumieniem zareklamuję i polecę gospodarstwo agroturystyczne Gosi i Krzysia:)Kochani -dziękuję i obiecuję,że wrócę:)
http://www.agroturystyka-jaroch.pl/index.php

A jutro część 2-znad morza:)

9 komentarzy:

  1. Relacja rewelacja! :) Cisza, piękno przyrody, woda... zazdroszczę.
    p.s przedostatnie zdjęcie piękne. Te czerwone spodnie z tą czerwoną łódką w tle... super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!
    Śliczny fotoreportaż nam tu wrzuciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać ze udane wakacje mialas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to był taki stuprocentowy wypoczynek, i świetnie, na pewno cudownie Wam zrobił pobyt w takim uroczym miejscu;
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to pierwsze zdjęcie z wędkami wygląda jakbyście łowili w chmurach!:))) esz już się nie mogę doczekać do mojego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Wam było ekstra! bardzo się cieszę! :*

    OdpowiedzUsuń