piątek, 3 czerwca 2011

Recycling Scrapińcowy-wyzwanie czerwcowe:)





Podczas używania produktów ze Scrapińca, z pewnością pozostają Wam odpady.Np.pozostałości z napisami,środki lub części zewnętrzne ramek.Można je ciekawie wykorzystać.Ja używam ich czasem jako masek,a niektóre z nich chowam,bo żal mi wyrzucić.
Tematem wyzwania na czerwiec będzie recycling scrapińcowy.Nie wyrzucajcie blistrów, po uzyciu elementów,ale spróbujcie z nich stworzyć coś ciekawego:).Dodatkową wytyczną będzie uzycie jeszcze jednego elementu recyclingowego(kapsel,drucik,metka itd.).
Ja wykonałam wakacyjny obrazek,do pokoju moich synków, i mam zamówienie od nich na następne:).Do jego wykonania użyłam pozostałości z blistra ,w jakim zatopiona jest ramka z zawijasami, wykonałam z niego fale,które pomalowałam farbą z brokatem:


tu widać dodatkowy element recyclingowy,jako wieszaczka użyłam elementu otwierającego puszkę coca-coli:

Obrazek powstał przy użyciu następujących produktów ze Scrapińca
{po kliknięciu w zdjęcia przeniesiecie się wprost na sklepowe półeczki}


Zapraszam Was serdecznie do zabawy:)

8 komentarzy:

  1. O rany, świetny jest, absolutnie! Odjazdowe fale!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny ten obrazek!!! pomysł fantastyczny, a fale cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale niesamowity! piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna dekoracja do dziecięcego pokoju - więc masz też design'erskie zdolności!:D warto wiedzieć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki Dziewczyny:)
    goh-coś się swięci?:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazek jest naprawdę świetny, pomysłowy i wesoły, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny i bardzo pomysłowy:) piękne te pudełka ślubne w poprzednich postach:)zwłaszcza turkusowe:)

    OdpowiedzUsuń