poniedziałek, 28 lutego 2011

KAPSLE:)

Ciężko było w domu znaleźć,ponieważ Igor już nie zbiera kapsli:)niedawno wyrzuciłam jakieś 5 kg (o.O),ale jeden jedyny udało mi się znaleźć, by podjąć się dzisiejszego altered-artowego wyzwania na portalu Scrapujące Polki:)
I tak oto powstała Rafa Perłowa-czyli mini magnesik na lodówkę.
Koraliki są zatopione w glossy accents.

Może pijecie od czasu do czasu jakieś napoje kapslowe( bo ja nie,red bull jest w puszce;) i przyłączycie się do wyzwania?

Miłego poniedziałku
si ju:*

11 komentarzy:

  1. łooo ale fajne, pomysł i wykonanie super ciotka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny :)
    szkoda, że nie mam czasu bo chętnie bym się przyłączyła do wyzwamia

    OdpowiedzUsuń
  3. czym zalane? ja kcem takie se zrobic :D
    Buziaki:* Mad.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne!:)Dobrze, ze ten jedne się uchował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki :) jak ciasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnesik wyszedł fajniusi, a pomysł wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pomysłowy!!! Super!
    Zresztą ja się nie mogę napatrzeć na wszystkie Twoje prace! Są cudne! :* Adomi/Ayeeda

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki że mam chęć go ...polizać ;)
    Red bull jest też w butelkach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł i praktyczny. A ja mam kilka "nagich" magnesów i kilka innych do przerobienia. Jeden kłopot tylko... też cierpię na brak kapsli, bo puszki ich nie mają :(

    OdpowiedzUsuń