piątek, 14 maja 2010

gra:)

1.Alice 2.spaghetti with tuna 3. Cieszyn 4.violet 5. Dr. House 6.coca-cola 7.Wenecja 8.latte 9.writer 10.books 11.sad 12. asica.p.


Naciągane jest ostatnie,ponieważ nie ma mnie na flickrze . Jako, że prawdziwa blondynka jestem-nawet stworzenie mozaiki zabrało mi pól godziny,bo męczyłam się w tylko mi znany sposób haha,tym bardziej flickra nie umiem nadal opanować. No cóż ,widocznie nie będę umiała wszystkiego;).

Pytania takie:
Pytania:
1. What is your first name? (Alice)
2. What is your favorite food? (spaghetii with tuna)
3. What high school did you go to? (Cieszyn)
4. What is your favorite color? (violet)
5. Who is your celebrity crush? (Dr House)
6. Favorite drink? (coca-cola)
7. Dream vacation? (Wenecja)
8. Favorite dessert? (latte)
9. What you want to be when you grow up? (writer)
10. What do you love most in life? (books)
11. One word to describe you (sad)
12. Your flickr name (asica.p)

1 komentarz:

  1. super jest twój kolaż, ja również miałam problem ze swoim nickiem i musiałam troszkę pokombinować

    OdpowiedzUsuń